Dua Living collectie beschikbaar vanaf half december. U kunt wel alvast een back- order bestelling bij ons plaatsen.

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Voornamelijk komen de producten uit Indonesië. Waar de producten onder de hoogste kwaliteitsnormen door vooraanstaande fabrikanten zijn vervaardigd.

Hetzij volledig handgemaakt door vakbekwame ambachtslieden. Of een combinatie van machinaal en hand vervaardigd voor de fijne finesse.

De kwaliteitscontrole (QC) wordt ter plaatse bij de fabrikanten uitgevoerd door het team van Dua Living. Zo bent u er zeker van dat u een kwaliteitsproduct zonder mankementen ontvangt.

Het maatschappelijk verantwoord ondernemen heeft Dua Living hoog in het vaandel. Het is tenslotte de wereld van morgen die wij doorgeven aan de volgende generatie.

Voor de duurzame en etnisch verantwoordelijke wereld van morgen, geloven wij in eerlijke markt- conforme prijzen die betaald moeten worden voor de producten en arbeidskrachten. Quality over quantity.

De producten zijn verpakt in duurzame recyclebare verpakking. Daarbij indien mogelijk zonder plastic of schuim.

Bovendien is er geen sprake van kinderarbeid in de fabrieken. Waarbij wordt voldaan aan de minimumsalaris eisen en voeren de fabrieksarbeiders de werkzaamheden uit in een veilige en verantwoorde omgeving.

De houtproducten beschikken over een FLEGT- certificaat (Forest Law Enforcement, Governance and Trade Certification). Indien van toepassing hebben de houtproducten tevens een FSC-certificaat (The Forest Stewardship Council Certification).

Tevens voldoen onze producten conform de Europese richtlijnen voor CE- certificering.

Op basis van deze certificering bent u zodoende verzekerd van een verantwoord kwaliteitsproduct.

Naast Nederland en België, waar het gebruikelijke bezorgtarief geldt, kunnen wij in de gehele Europese Unie bezorgen.

Als u uw bestelling wilt plaatsen buiten Nederland of België, neem dan via Info@dualiving.nl, contact met ons op zodat we de bezorgkosten voor u kunnen berekenen.

Op al onze producten geldt een garantietermijn van èèn jaar, mits deze om technische redenen kapot zijn gegaan.

De garantie geldt niet voor transportschade door derden.

Als u een klacht heeft aangaande onze producten of dienstverlening dan horen wij dat graag. Wij zullen ons uiterste best doen om u zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn. 

U kunt contact opnemen via Info@dualiving.nl.

Retournering

Stap 1

In het geval uw product om technische redenen beschadigd is aangekomen. Of binnen de garantietermijn om technische redenen kapot is gegaan, dan ontvangen wij graag de onderstaande informatie binnen drie dagen na levering.

  • Ordernummer, productinformatie en persoonlijke informatie;
  • Uitleg van uw klacht met minimaal 3 foto’s van het mankement;
  • Foto’s van de doos met verpakking, bestelbon en verzendlabel.

 
U kunt uw reportage opsturen naar Info@dualiving.nl. Wij zullen vervolgens uw aanvraag zo snel als mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing voor u vinden.

Stap 2

Nadat uw aanvraag in behandeling is genomen en daaruit is gebleken dat het product om technische redenen kapot is gegaan. Dan kunt u eenvoudig het product retourneren en brengen naar een lokaal PostNL, DPD, USPS of DHL afhaalpunt.

Via deze link kunt u het retourformulier downloaden. Graag het retourformulier volledig invullen en zowel in de doos stoppen als versturen naar: Info@dualiving.nl. Waarbij wij ook ter bevestiging en om het pakket te volgen de track- en trace nodig hebben.

Gelieve ontvangen wij het complete en originele verpakkingsmateriaal. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor extra kosten te rekenen. Indien u niet meer het verpakkingsmateriaal heeft, dan adviseren wij u om het product in een stevige en veilige kartonnen doos te verpakken.

Als het product niet meer op voorraad is en u wilt het product retourneren. Dan ontvangt u binnen 10 werkdagen uw aanbesteding terug op uw rekening na ontvangst in het magazijn.

Ziet u toch af van uw aankoop. Dan kunt u eenvoudig het product retourneren en brengen naar een lokaal PostNL, DPD, USPS of DHL afhaalpunt.

Via deze link kunt u het retourformulier downloaden. Graag het retourformulier volledig invullen en zowel in de doos stoppen als versturen naar: Info@dualiving.nl. Waarbij wij ook ter bevestiging en om het pakket te volgen de track- en trace nodig hebben.

Gelieve ontvangen wij het complete en originele verpakkingsmateriaal. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor extra kosten te rekenen. Indien u niet meer het verpakkingsmateriaal heeft, dan adviseren wij u om het product in een stevige en veilige kartonnen doos te verpakken.

Als het product niet meer op voorraad is en u wilt het product retourneren. Dan ontvangt u binnen 10 werkdagen uw aanbesteding terug op uw rekening na ontvangst in het magazijn.

U mag binnen 14 dagen uw retournering aangeven. Hierna heeft u nogmaals 14 dagen om dit ook daadwerkelijk retour te sturen.

Na bevestiging van goedkeuring en na ontvangst van uw product in het magazijn ontvangt u binnen 10 werkdagen uw aanbesteding terug op uw rekening.

De klant is verantwoordelijk voor de kosten van retour.

Indien u een product heeft ontvangen dat om technische redenen kapot is gegaan (en waarvoor bevestiging voor goedkeuring is gegeven) dan krijgt u de retournering kosten teruggestort.

Bezorging

In Nederland en België proberen wij altijd bestellingen, die vóór 22:00 geplaatst zijn, de volgende dag te bezorgen. Ten aller tijden heeft u uw aanwinst binnen drie werkdagen bij u thuis.

U krijgt ook de track en tracé toegezonden via de e-mail.

Uw product wordt keurig tot aan de voordeur bij u geleverd.

De bezorgkosten voor al onze producten is gratis.

Dit is uiteraard geen probleem, ons bestelproces bevat de mogelijkheid meerdere adressen aan te geven.

Bestelling

Dua Living accepteert IDEAL, Bancontact, Klarna, P24, EPS, Applepay, Googlepay, Link Revolut, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro en bank transfer.

Voor onze bankgegevens kunt contact opnemen via Info@dualiving.nl.

Indien uw bestelling nog niet bij de bezorgdienst is aangemeld is dit mogelijk. Stuur uw aanvraag door naar info@dualiving.nl zodat we uw bestelling kunnen wijzigen of annuleren.
Als uw betaling is verwerkt dan is uw bestelling wel degelijk bij ons binnengekomen. Het kan echter voorkomen dat er toch ergens iets mis is gegaan. Via Info@dualiving.nl kunt u contact met ons opnemen, zodat we uw bestelling kunnen controleren.

Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u via de e-mail de ontvangstbevestiging. Ons magazijn zal vervolgens uw product klaarzetten voor verzending.

Via de e- mail ontvangt u de track- en trace.

Overige vragen

Mocht uw vraag niet in het overzicht staan, dan kunt u contact opnemen via Info@dualiving.nl. Wij staan u graag te woord.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van promoties en nieuwe producten.

Wat klanten over ons zeggen

Volg ons op Instagram

Stel ons een vraag

Heeft u vragen over onze collectie of dienstverlening?

Wij staan u met alle plezier te woord. Laat uw bericht achter en wij zullen zo spoedig als mogelijk contact met u opnemen.